miercuri, 3 decembrie 2008

Do I know you?

"Nu ştiu...
Do you know me? :D
poate ne plimbăm pe aceleaşi străzi şi poate câteodată ascultăm aceleaşi melodii.
poate tresărim la aceleaşi sunete şi poate câteodată ne-am aflat în acelaşi loc.
poate am călătorit cu acelaşi tren şi poate am văzut aceleaşi filme.
poate am stat în acelaşi troleu la ore diferite.
poate am cântat pe la aceleaşi concerte şi poate o dată ne-am pus aceeaşi dorinţă.
poate privim aceeaşi nori şi poate cine ştie, zâmbim în acelaşi timp.
poate ne holbăm la aceeaşi Lună plină.
(ce urât sună ''ne holbăm"!)
poate am trecut unul pe lângă altul şi nu ne-am băgat în seamă ori poate ne-am împiedicat privirile şi am trecut mai departe.
poate ne-a căzut pe obraji aceeaşi ploaie şi poate ne-am bucurat de aceeaşi ninsoare.
poate ne facem abonament ratb la aceeaşi tanti ciufută.
poate câteodată ne e frig în acelaşi timp.
poate câteodată chiar visam la fel.

îţi dai seama, dacă-i aşa, cât de bine ne ştim?

:) "

A.

2 comentarii:

miruna. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Lorelei spunea...

Frumos, foarte frumos. A fost un mod excelent de a-mi incepe ziua.
Si da, inseamna ca ne stim foarte bine. :)